Facebook fans

Free Facebook Fans

среда, 22. јун 2011.

Chat...ili inbox...


    Pa evo i danas puna glava ludih misli ,neko bi odavno poludeo da je u mojoj glavi,ili da ima bar polovinu mojih sivih ćelija .Izgleda da imam višak svega toga, pa onda moram da podelim sa nekim, a pametni ljudi vec izmislili,blog, chat ,INBOX.
     Na svim tim vidovima globalne komunikacije možete da istresate vaše gluposti do mile volje i da to niko ne zameri.ili možda zameri,ali vama to ne može da škodi,sve sto moze da se desi je da vas obriše iz prijatelja.Što i nije tako strašno,čak i ako vam je stalo do te osobe.
     Chat...odlično sredstvo smaranja znanih i neznanih osoba iz vaše mreže u slučaju kad vaše vijuge odlepe da nemaju više drugog načina praznjenaja.Možete da pišete o bilo čemu ,da komentarišete čak i stvari koje vas ne interesuju,čisto da ubijete vreme.A za to vreme vašeg ubijanja vremena neko tamo sedi i smeje se vašim nebulozama,ne razmišljajući o tome da li vi stvarno za sve svoje gluposti imate valjane razloge ili ne.
     Pa onda razna smaranja tipa LAJKUJ MI SLIKU....ili ...LAJKUJ MI STATUS..Niti pišem zbog nekog niti postavljam slike zbog nekog ,ako neko smatra da treba da lajkuje nešto moje neka izvoli,ako ne smatra da treba ili ne želi,opet dobro...Svako ima svoje mišljenje.
     Pa razne gluposti,koliko imaš godina ,odakle si i takva pitanja,kao da si na detektoru laži.Nekad imam utisak stvarno da razgovaram sa inspektorima MUP-a.Pa se onda osećam jadno i bedno,zar ni ovde ne mogu da dišem bez toga..A i inače jako loše dišem.
     Eee,onda se sa chata polako primaknete u INBOX,gde možete da nadjete sve i svašta.Od raznih privatnih poruka,do moljakanja (opet) za učlanjenje u grupe,podrške ovome ili onome,do raznih dilova i ostalog.Za one neupućene INBOX može da ima vise značenja i tumačenja,pa ko voli nek izvoli.
     I naravno treba propratiti sve te poruke koje su ovakve ili ne ,podršku JA lično dajem samo onome kome JA zelim i kome treba MOJA podrška a da ja to znam,sve ostalo.... kanta...ili brisanje prostije rečeno.Pa naravno i kad me nema tu sam za onog kome trebam .
     I tako od inbox -a do chata i chata do inbox-a...kome sta godi..Dogovori ,prazne price,foliranja,mada ponekad dobijete i informacije za koje tek kasnije budete svesni da su potpuno tačne.Saznate i neke stvari koje bolje da niste nikad saznali.Jer vas opseda i počinjete da se pitate da li ste uopste normalni ili je ceo svet poludeo...NO..Nemam vise inspiracije..ako bude kasnije eto me...

Нема коментара:

Постави коментар