Facebook fans

Free Facebook Fans

уторак, 4. јун 2013.

Nešto iz dubine nečega ...

I pitam se dokle će ovako !? Dokle će raznorazni likovi da me smaraju i kad treba i kad ne treba ? Kako neko može da da sebi za pravo da ušeta u nečiji život, da ga laže , muva i služi se svim onim ogavnim stvarima da bi ga iscedio kao limun , opanjkao ga i onda ostavio kao istrošen sunđer za pranje sudova ? Pitam se kako je moguće da se tako nešto dogodi ?Da li sam glupa ili previše dobra ? Mada kažu da su lud i dobar braća rođena . Dokle će više da me boli tuđa nesreća a na svoju ću da gledam kao na nešto što je moralo da se desi ? Non stop jurim da pomognem i kome treba i kome ne treba na sve moguće načine a ko meni pomaže ? NE treba mi lova , imam je koliko je imam. Ne treba mi neki ludilo auto , ja  ionako nemam pojma i ne razlikujem ih uopšte, znam par znakova firmi i to je sve ,jednostavno me ne zanima . Ne trebaju mi vikendice i skupa letovanja ,ludila po diskotekama , ručkovi po restoranima samo da bi me videli tamo . Ne trebaju mi prijatelji koji su tu samo dok mogu da me iskoriste . Samo mi treba podrška i lepa reč. Šta vredi imati ih gomilu ,bilo ih je što prijatelja što dušebrižnika , kad su me ogovarali čim im okrenem leđa ? Koliko ih je bilo tu samo dok je bilo para na gomili . Mislili su da ako ćutim ne kapiram šta rade . Nego nije to ni bitno . Bilo pa prošlo , naučilo me da ne verujem nikom do sebi . To što poneka dozvolim nekom da misli da može da me laže i folira čisto je iz moje zanatiželje , jedino što me to više ne pogađa.Svesno dozvolim nekom da mi pokaže kakav je čovek tako da onda znam kako da se ja postavim prema njemu ili se uopšte ne postavljam . Što bi neko reko , zabole me kurac , mada ga nemam tako da taj bol ne poznajem za sve te dobrodušne dupeuvlakače, vampire i ostale koji se kao krpelji lepe .Zna se kako se krpelj skida ! Poštujem iskrenost koliko god bolna bila , poštujem suze ,hvala, dobar dan i doviđenja . Poštujem smeh onaj iskren od srca, pesmu u ritmu mog srca čija god da je.
      Da sad se setih.Šta god da napišem nema veze ni sa kim , moj trenutni izliv mozga .Pesmu koju izbacim nema veze ni sa jednom osobom ,mada ima nekih koji možda mogu da se prepoznaju . Lajkujem ono što mi se lično sviđa bez skrivenih misli i tajnih šifara ionako ih imam mnogo . Sve je to način mog pražnjenja ..Ko mi zameri neka mu je prosto . Svaka zamerka lako se rešava što se tiče fejsa idete samo na blok , ostalih sajtova jednostavno me obrišite tako neću da vam bodem oči ako ih bodem. I taj nepoznati bol malopre pomenut je za sve one koji misle na ovaj način koji sam upravo opisala . Smetam ili smaram ok skloni me iz svog života ne moraš od mog da praviš pakao , da bi bio srećan i zadovoljan jer si drkao tamo neku . Nikako na takav način ne možeš da budeš faca osim samo sličnim tebi. Stani mi na crtu i pogledaj me u oči ako uopšte imaš muda za tako nešto i onda mi samo reci zašto . Ako uopšte znaš odgovor.
      Koliko imate vaših dušebrižnika ? Koliko je ljudi oko vas koji vas samo koriste na bilo koji način ? Da li ste se pitali nekad zašto je to tako i zašto baš vi ? Ja sam prestala da se pitam ne zato što me ne zanima nego jednostavno sam ukapirala da sa takvima možeš samo da igraš na njihov način i nikako drugačije . Samo tako .Prema đubretu budi đubre a prema čoveku čovek , pa kom obojci kom opanci.

                                                               Do večnosti vaša

                                                                       Molesti
                                                                            

Нема коментара:

Постави коментар