Facebook fans

Free Facebook Fans

понедељак, 3. јун 2013.

Jedno razmišljanje o ...

  Retko čitam novine ,ali uvek mi pod ruku dođe neki nenormalan teks. Ovaj put sam pročitala o nekom pevaču ili šta je već, koji je dao sebi za pravo da uradi sledeće: dok je šetao ulicom video je na nekom BMW BELI  (baš ovako piše) poruku ,"javi se i br. telefona " iza je stajao neki golf i on je tu ceduljicu prebacio na njega. (!?!)Takav status sam pročitala i kod jedne moje prijateljice ,za neverovati. Dakle mom zaprepašćenju nikad kraja , stvarno sam u pravu što retko čitam novine. I šta sad ?Devojka se nada , možda je to njen poznanik , ili prijatelj pa je napravila zez . Javlja joj se neko totalno drugi i ona to ne kapira , verovatno dok se golf ne parkira ispred njenog mesta stanovanja. Razlog za taj papirić može da bude veoma širokog spektra ,već rekoh možda su prijatelji , možda i nisu , možda se loži na dobre automobile , pare ,što će reči sponzoruša ili kako danas kažu starleta . U ostalom nije bitno . Kakav god njen razlog bio mešati se u nečiju privatnost apsolutno nije u redu . Odakle bilo kome pravo na tako nešto? Da li je uopšte razmišljao o osećanjima te devojke kad otkrije prevaru? Da li je razmišljao o tome koliko će da bude povređena bez obzira na razlog zbog koga je ostavila papirić? Ne razumem ali sam morala da komentarišem jer mi to ne izbija iz glave već danima. Odakle nekom muda za tako nešto i kakav je to čovek ? Za uraditi tako nešto, nije bitno kome ,treba imati debeo obraz . Kakva je duša tog čoveka ? O čemu on razmišlja, učinio je dobro delo ? Tako nešto može samo jedna neispunjena ličnost , nedojeb što bi rekli i neko ko misli da je veoma inteligentan a ne vredi kurcu .I da dosta sam bila fina , vreme je da odrastem .

                                                                            Hvala

  P.S. Verujem samo ljudima koji imaju muda da me pogledaju u oči ! 

Нема коментара:

Постави коментар