Facebook fans

Free Facebook Fans

петак, 31. мај 2013.

O ljubavi ili tako nešto...

   Jedno vreme sam bila u strašnoj depresiji , što je rezultiralo pogrešnim zaključivanjem , pogrešnim izborom prijatelja , pogrešnim ponašanjem . Ništa od toga me nije sredilo , samo me je nateralo da se zapitam šta ja u stvari hoću od života . Nedostatak ljubavi i pažnje može da vas odvede u pogrešnom smeru ali šta god uradili nema nazad i nema kajanja . Sve je to jedan škola koja mora da se prođe. Iz grešaka se uči, iz pogrešnog izbora izvučete najbolje što umete . Kod pojedinih situacija idete do kraja da bi videli sami sebe jer drugačije ne ide . Mnoge stvari sam uradila da bih videla koliko mogu i dokle sam spremna da idem u nekim situacijama.To što možda o meni imaju neka glupa mišljenja nije moj problem . Bitno je mišljenje onoga ko mi poznaje dušu a malo je takvih ,mogu se prebrojati na prste jedne ruke . Sretneš nove prijatelje , sve je super , vidiš da te koriste i dozvoliš da vidiš kakvi su ljudi . I onda se desi da ti oni okrenu leđa jer više nemaju šta da ti uzmu . Opet sretneš nekog koga si nekad davno izgubio i od silnog uzbuđenje možda ispadneš budala , ali šta mari pitanje je da li ćete ponovo da se vidite, pa i ako te ne shvati onako kako treba ok je . Nije smak sveta , uostalom vreme će pokazati . Postoji  jedna stvar koju mi mnogi zameraju . Nemam problem sa tim da nekom kažem da ga volim .Sad što neki to shvataju pogrešno to je druga stvar. Zašto je problem da nekom svom prijatelju kažeš da ga voliš ? Ne razumem kako i zašto se ljudi sablazne zbog te dve reči. Imaš prijatelja ženskog ili muškog i u određenim trenutcima ti jednostavno dođe da tako nešto kažeš , zato što ih poštuješ takve kakvi jesu i onda ti oni vrate na neverovatan način. Okrenu ti leđa jer misle da sad treba nešto da urade za tebe . Ma , verovatno nisu vredni uopšte zamaranja oko njih . Šta je problem da svojim bližnjima povremeno kažete da ih volite ? I to je postalo nenormalno .Svi se nešto ustežu. Zašto je problem dete naučiti da nije sramota reći nekom da ga voliš , ako ga voliš , ma ko to bio , ali iskreno od srca bez gluposti i skrivenih misli . Ja jednostavno ne mogu da razumem nešto takvno . Onda znači da ni decu ne treba voleti.Šta znači voleti nekog a ne reći mu to? I opet kažem ne govorim o ljubavi muškarca i žene samo , govorim o sveukupnoj ljubavi, prema roditeljima, braći , sestrama, familiji , prijateljima .... Koji je problem da nekom kažeš "Volim te" ... Ja ga nemam , pa ko kako shvati !!!!

                                                                                   Volim vas

Нема коментара:

Постави коментар