Facebook fans

Free Facebook Fans

петак, 21. јун 2013.

Razapinjanje

      U poslednje vreme mnogo se radi na tome da se javne ličnosti što više razapnu na stub srama.Mada se na stub ne razapinje al ajd sad tako rekoh.Možda sam glupa ali moje shvatanje života je totalno drugačije. Zašto pljuvati nekog koga čak i ne poznaješ ? Pri tom mislim na razne fan klubove.navijače i ostale ekstremne grupe koje bi valjda za svoje idole i život dale .Suviše ekstremno za mene .Taj sport mi se ne sviđa . Pripadnost samo jednoj grupi , ne ja to ne mogu . Nisam u tom filmu . Zvezdaš jesam od rođenja što ne znači da mrzim Partizan .Navija se i za Partizan ako treba .Što da ne pa svi su naši. Derbi je jedini u kom pravim razliku. Nego dosta o sportu , mnogo ga ima .Razna preklapanja i ostalo . Da , htedoh da pišem o koncertu jedne poznate nam Dive . Ne volim je ,mislim ne volim njenu muziku ,ne slušam nikako ali to ne znači da je mrzim. Koliko god imala problem sa sinhronizacijom jezik vs mozak , što me baj d vej podseća na mene u nekim trenutcima ipak je u nekim stvarima u pravu .Ne volim razna prepucavanja i pljuvanja po novinama,emisijama i ostalim medijima . Treba poštovati tuđu privatnost. I zbog toga je ne volim. Ne volim prozivke , nisam ih volela ni u školi .Dođosmo i do onog glavnog .Ta sinhronizacija loša po Divu ,ili bolje reći sindrom jezik brži od pameti ,izazvala je nenormalne prozivke na njen račun ,žao mi je zbog toga. Žao mi je jer je ljudsko biće kao i svi mi , ima osećanja kao i mi ali se trudi na malo drugačiji način . Pa nismo svi isti. Zar je bitno koliko je ljudi bilo na koncertu ? Kakvo je takmičenje i kome je ono bitno ? Možda je došlo do onoga kako radiš tako ti se vrati ,pa se okazalo na koncertu toliko najavljivanom . I opet kažem žao mi je  zbog toga , nije ona kriva . Opet svako odgovara za svoje postupke i izgovorene reči na kraju se uvek pokaže ko je ko . Zašto je nekom potrebno da se u svakom trenutku eksponira bio loš ili dobar ,trenutak mislim . Ne razmišljamo o posledicama. Na kraju se uvek vidi ko je ko . Ubi nas naša sujeta .Mnogima je došla glave a mnogi će tek da stradaju . Ko je kriv ? Večno pitanje .Naravno postojaće mnogi razlozi za ovu misteriju , stradaće novinari i ko zna ko još dok se razvačenje presavijenih tabaka po sudovima bude otezalo   u dugom vremenskom periodu . Nisam odgledala ništa od toga tako da raznorazne priče, dojave ,objave ,snimke i ostalo me uopšte ne zanimaju .Iznosim svoje mišljenje u vezi ovoga događaja samo na osnovu par stvari koje sam čula. Nisam novinar ,ne zalazim u tuđu privatnost ali imam moralnu obavezu da kažem ono što mislim.Možda je glupo jer nemam ništa sa tim, ali eto , svi smo mi ljudi , pa na ovaj način možda malo i branim tu našu Divu, E sad se verovatno pitate zašto , pa svi smo mi pomalo Dive , pomalo Svetlane , pomalo Goge ili Gage ,pomalo Marije Magdalene ...Ima u nama od svega po malo i kako onda napadati svoje jedan deo .To bi bilo isto kao kad bi vršili samoubistvo odsecanjem jednog po jednog ekstremiteta.
       Opet neko neće da me shvati , ili da razume šta hoću da kažem ali nije bitno . Rećiću šta imam pa šta bude. Kažu sreća prati hrabre mada ja i nisam baš hrabra imam gomilu nerazjašnjenih strahova ,koji traju i traju .Definitivno mislim da ubuduće o koncertima ne treba razgovarati pre održavanja istih,samo posle . Kratak komentar i ćao ,zdravo .Jasno ko dan.Bilo je tako i tako , sve ima crno na belo . I sad već lupam gluposti . Toliko ovome noćas.

       Koncert ko koncert bio pa prošo  i tako to na tu temu
                                            Ćao!

Нема коментара:

Постави коментар