Facebook fans

Free Facebook Fans

понедељак, 10. јун 2013.

Alkohol za i protiv

  Po glavi mi se mota gomila misli,moraću da izbacujem jednu po jednu misao inače ću da poludim.Razlog za ovaj domaći zadatak je jedan status na facebook - u koji je postao deo svakodnevice svakog od nas.Uglavnom se često moze pročitati "koliko sam bio pijan ne sećam se šta se desilo na kraju...",jadan izgovor,ako može da se smatra izgovorom.Zašto MUSKARCI,mada i ŽENE ali redje,(bar koliko ja znam)dozvoljavaju sebi da se služe takvim glupim izgovorom.
    Po glavi mi se mota

    Ko u opšte sebi ,naravno ako drži do sebe,može da dozvoli da se toliko napije da se ujutru pita šta je radio,gde je bio i sa kim je na kraju krenuo "kući".I kakav je uopšte to provod? Izadješ sa društvom,ubiješ se od alkohola"kao stoka"i dozvoliš da ti se ljudi za koje si ti 10 u glavu smeju iza ledja i ogovaraju te,jer sitne duše i ne znaju  za drugo.Pa onda muvanje,sa kim ,sa kim,koga čega...???..
    .Kod budjenja postaje sve konfuzno i pomešaju se pridevi, glagoli prilozi,objekti,padeži,pa čak i vremena tako da o IMENICAMA pogotovo vlastitim ne vredi ni pričati.I čemu onda lupanje glavom o zid uz jutarnju kafu i grmljavinu u glavi?
    Po svemu sudeći ,ako počnem da se alkoholišem aktivno(još nisam u tom stadijumu),verovatno ću to da radim kod kuće.Niko te ne vidi,možeš da praviš sranja do mile volje a i društvo koje bude sa tobom je odabrano(bar je kod mene tako).
    Mada kad bolje razmislim čemu i takvo ubijanje od alkohola,ne rešava nikakve probleme,neće mi biti bolje sigurno,osim što će me boleti glava jedan do dva dana,pčelice u ušima ...
    Samo stvaram sebi konfuziju...Imam dovoljno razloga i ZA i PROTIV...Ali opet ne razumem.Ako želim da uradim nešto uradicu trezvene glave jer želim da se sećam bilo da se završi dobro ili loše..Zašto je to tako .Pa piće mi u glavnom sluzi za opustene razgovore sa prijateljima, pogotovo onima sa kojima nisam svaki dan ili oni koji su daleko , e to je žurka,i opet koliko god da se popije glave razmisljaju trezveno i ništa se ne dešava što može da se sutradan podvede pod "ne sećam se".
    I mislim da je ovaj put dosta od mene,ako se setim jos nečeg pišem.......:D.         

 gomila misli,moraću da izbacujem jednu po jednu

Нема коментара:

Постави коментар